2012-01-27

A Book by Dymphie

Dymphie bedacht alle leden van de ploeg van Deze is ook leuk met een boek. Als dat geen verrassing van formaat was! Ze maakte een reeks van 5 prachtboeken. Je kan er alles over lezen op haar blog Papieren Avonturen.
Ik wil hier graag uitgebreid haar boek tonen, want ik ben er echt wel héél erg blij mee!

Dymphie sent each of the Deze is ook leuk members a book! What a surprise! She made a series of 5 beautiful books. You can read all about it on her blog Papieren Avonturen. I would like to show you her book here because I'm so pleased with it! 

Het is een Japanse binding met een heel mooi stekenpatroon.

It concerns a free style Japanes binding.

Heel mooie steken aan voor- en achterkant. 

Front and backside look great. 

Er zat een kalkpapiertje rond het boek gewikkeld waar alle details over het boek opstaan. Heel mooi!

The book was wrapped with a piece of vellum on which I could find all the details of the book. Love it!

Voor de tekst haalde Dymphie haar oude typmachine van onder het stof.

Dymphie used her old typewriter for the text.

Leuke kralen.

Cute beads!

♥ Eén hartjeskraal ♥

♥ One heart bead ♥

Mooi contrasterende schutbladen en prachtig Simili Japon papier binnenin. Een boek dat vraagt om erin te schrijven, schetsen, tekenen.......
En of we verwend werden!
Heel hartelijk bedankt Dymphie!!!

Beautiful contrasting endpapers and awesome Simili Japon paper for the signatures. Blank pages to write, draw, skets on....
What a treat!!!
Thank you so much Dymphie!!!

11 comments:

  1. Prachtig boek Anneke!!!
    Wat een verwennerij!
    Leuke post ook van Marleen!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig kado!
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  3. Wauw, dat is een leuke verrassing, wat een prachtig boek!! En super dat je dat zo uitgebreid laat zien hier, erg mooie foto's heb je er van gemaakt!!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    ReplyDelete
  4. Wat een onwijs mooi boek. Helemaal top.

    ReplyDelete
  5. Het is een prachtexemplaar! Petje af voor Dymphie. Jij maakte er een stijlvolle foto reportage van. Heel mooi!

    ReplyDelete
  6. Dat is me een mooi kado! En jouw blijdschap is goed te voelen via jouw beschrijving. Dank ook voor jouw lieve woorden. Een fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  7. Zucht,,,,,,, 2 x een bofkont!!! Ik had ze al bewonderd bij Dimphie, geniet er maar van Anneke, je verdient dit ook!

    ReplyDelete
  8. Een echt prachtboek, heel mooi!

    ReplyDelete
  9. nu zit ik hier een beetje te blozen, wat een lof :) Pas op of ik ga nog naast m'n schoenen staan...
    Anneke, dank je wel voor dit superlief bericht! Je maakte prachtige foto's! (en op een zie je heel duidelijk waar ik afgehecht heb!) Zou ik een paar foto's mogen 'lenen'? De detailfoto's was ik helemaal vergeten te maken...
    Nogmaals, heel erg graag gedaan en dank je wel voor de pluim!

    ReplyDelete
  10. Geweldig cadeau, Anneke. Het is werkelijk prachtig gemaakt en heel mooi papier.
    De Japanse binding met de kralen is ook schitterend.
    Fijne avond en groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wauwwww...dat is met liefde gemaakr dat zie je zo...prachtig!!

      Delete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!