2012-01-31

Christmas 2011

Eindelijk tijd gevonden om een boekje te maken met de bewerkte kerstfoto's waar ik al eens een paar pagina's van toonde HIER 
Papier uit een digitale set afgedrukt. Er repen van gescheurd en op de kaftjes gekleefd.

Finally had the time to make a booklet with my Christmas pictures. I showed some pages before here CLICK
I printed patterned paper from a digital set and glued torn strips of the paper on the front and back cover. 

Er nog wat draadjes breiwol opgestikt als 'finishing touch'.

Sewed some yarn on top as a finishing touch.





Hieronder vind je alle digitaal gescrapte pagina's uit het kerstboekje.
Digitale set: Jesscia Sprague 'Winter Wonderland Collection'

Below you can see all the pages out of my Christmas Memory book.
Digital set: Jessica Spague 'Winter Wonderland Collection'







22 comments:

  1. Wat is het een mooi boekje geworden. PRACHTIG!

    ReplyDelete
  2. Het is een goed gevuld boekje geworden, met prachtige sfeerfoto's! Je hebt nogal werk van gemaakt! Heel mooi, elke bladzijde!
    Ook leuk dat je een collage van de inhoud maakte.
    Een boekje om bij te mijmeren...

    ReplyDelete
  3. Wat een pracht boekwerk. Maar je maakt dan ook gweldige foto's. Echt geweldig Anneke!!

    ReplyDelete
  4. O als ik dit zie.............dit wil ik ook ! Ik moet me nu echt op het photshoppen gaan storten. Maar er zijn nog zoveel dingen te doen. Complimenten voor jou het is echt geweldig zo'n boekje, ook de buitenkant. X

    ReplyDelete
  5. Wat een schitterend boekje zeg. De voorkant vind ik al helemaal geweldig. Zo leuk gedaan!
    Groetjes, jose

    ReplyDelete
  6. Prachtig, wat een sfeervolle foto's kun jij maken!

    ReplyDelete
  7. prachtig boekje is het geworden!

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtig boek heb je gemaakt! De foto's zijn super en zo mooi verwerkt!

    ReplyDelete
  9. Anneke wat maak je toch prachtige foto's!
    Een super boek heb je ervan gemaakt!
    Ze kunnen zo in een Glossy!!!

    ReplyDelete
  10. Fantastic keepsake, I love the varied color pages and the cover with all that yummy stitching. xox Corrine

    ReplyDelete
  11. Een heel mooi boekje en de foto's erin zijn ook prachtig.

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi boekje is dit geworden zeg! Ik vind die gescheurde repen op de kaft erg mooi! Groetjes Joyce

    ReplyDelete
  13. Heel mooi! En inderdaad, die gescheurde repen maken het helemaal af!

    ReplyDelete
  14. Wat heb jij stijl zeg. Bewonderenswaardig. Ik ben sprakelooos. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  15. Wat een schitterend boekje geworden Anneke! Ik geniet weer mee.

    ReplyDelete
  16. Zoooo mooi, jij bent echt een creatieve duizendpoot!

    ReplyDelete
  17. Heeft er al een uitgever gebeld?! Jeetje mina Anneke, wat mooi!!!!!!! Zo fijn om hiervan te mogen mee genieten. Prachtig!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  18. 't is een supermooi kerstboek geworden. Leuk die strookjes op de voorkant. Alle foto's hebben een prachtige 'lijst' gekregen. Daar zul je met veel plezier doorheen bladeren

    ReplyDelete
  19. Famous book with many wonderrful ideas!
    Nice day, Sabine

    ReplyDelete
  20. Anneke, wat kan ik zeggen. Alleen maar ge-wel-dig! Wat een mooi boek is het geworden. Prachtige foto's, mooie lay-outs en de kaft is echt super. Leuk gedaan met die strookjes papier en stiksels. Helemaal te gek.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!