2012-01-14

Good Intentions

Ik ben het jaar gestart met een paar nieuwe projecten en goede voornemens.
 Eerst en vooral is er Photoshop Friday bij Jessica Sprague. Elke vrijdag een template en een video. Ik hoop op die manier mijn 'PSE vaardigheden' te verbeteren. Dit is mijn lay-out van week 2. Het lesje deze week ging over tekst opvullen met gedessineerd papier (zie titel).
 Ik hoop elke week een digitale lay-out te kunnen maken. Ik heb zoveel foto's waar ik nooit iets mee doe. Als ik dat volhou kan ik aan het eind van dit jaar een boekje vullen met 52 pagina's! Een mooi vooruitzicht.

I started 2012 with some new projects and lots of good intentions. First of all there is Photoshop Friday with Jessica Sprague. Each Friday there is a new template and a video to watch. I hope to improve my PSE skills this way. Above you see the lay-out of week 2. This weeks lesson was about filling type with patterned paper... 
I have the intention to make a lay-out weekly. I have lots of unused photos. If I succeed I'll be able to make a book at the end of the year, a book with 52 pages in it! 

En maandag start ik samen met een blogmaatje een online cursus stempels gutsen bij Julie Fei-Fan Balzer.
 Mijn materiaal (en de pleisters) liggen al klaar, ik heb er zin in! Ik hoop een paar mooie stempeltjes te kunnen maken...

 Together with one of my blogfriends I'll take part in an online workshop by Julie Fei-Fan Balzer, 
Starts next Monday, I'm looking forward to it!
All my carving supplies are ready on my desk yet.
I hope I'll be able to make some cute stamps, wouldn't that be nice? 



En dan is er dit nog, een project dat al veel te lang aansleept...

And this project is on my desk way too long.....

moet dringend af, nietwaar Dymphie?

Need to finish it ASAP, am I right Dymphie?

20 comments:

  1. Het ziet er allemaal wel heel spannend uit!! Prachtige lay-out van de Gerbera.
    Groetjes, Regina

    ReplyDelete
  2. Dat je je niet gaat vervelen dit jaar is wel duidelijk!!
    Er valt veel te leren over photoshop, heb ik ook al gemerkt, en het is zo leuk om te doen. Zoals je zegt, foto's die eindelijk eens gebruikt worden. Dit is al een supermooie layout!
    Ik kijk ook uit naar het stempels gutsen.

    ReplyDelete
  3. wat een leuke dingen heb jij weer onder handen.
    die photoshopcursus ga ik nog eens goed bekijken, lijkt me ook wel wat...
    maar ....de tijd....de tijd.....
    mijn goede voornemen was elke dag een kastje schoonmaken (achterstallig onderhoud haha), maar daar ben ik tot nu toe nog niet aan toe gekomen.
    je groene boek(?) ziet er ook erg spannend uit!
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  4. Leuk om al die nieuwe projecten te zien Anneke!
    Wacht vol spanning af.
    Fijn weekend verder!

    Jolette

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat een plannen, de creatieve vibes springen van het beeldscherm! Leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een planner....heerlijk, Ik kijk uit naar de resultaten!!

      Delete
  6. Heel goed voornemen en deze pagain ziet er fantastich uit, hoe moet dat boek er na een jaar uitzien, een juweeltje denk ik.
    Wat leuk die workshop, ben benieuwd hoe de stempels eruit gaan zien. En dat laatste project, wacht gewoon tot je hem toont, ziet er wel al heel interessant uit.

    ReplyDelete
  7. stunning layout - awesome!

    I wish you much fun with the carving workshop!
    we will start a new Challenge:
    NEW:MOO-MANIA

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige gerbera layout! Mooie warme kleuren, gecombineerd met het blauw, wat dan weer in de mok op de foto zit, goed hoor!
    Het boekje/project ziet er al heel creatief uit, ben heel benieuwd hoe het er uitziet als het af is.
    En je cursus stempels gutsen .... oooooh, spannend wat voor moois je gaat maken, en wat je er daarna mee gaat stempelen. Veel plezier ermee, en wel voorzichtig doen hè!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. Wow.... Anneke! Ik ben wel heel benieuwd naar dat boek. En stempels gutsen...ik doe ook mee.

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke vooruitzichten:)
    En die onderste foto's... rustig maar, dat komt dik in orde (al had het misschien een ietsiepietsie rapper gekund ;P)

    ReplyDelete
  11. Ah a new book, can't wait to see. You will have fun stamp carving! Julie is always an inspiration. xox Corrine

    ReplyDelete
  12. nog even terug om te zeggen dat ik onder de indruk ben van je lijmwerk in de hoek, ben bang dat ik niet in details zal gaan treden...

    ReplyDelete
  13. Mooie layout, Anneke!! En zou super zijn om dat zo elke week vol te houden! Ik hoop ook meer van Photoshop te gaan leren dit jaar! Leuk dat je zelf stempels gaat maken ook, ben benieuwd met wat voor ontwerpjes je ons gaat verrassen! Veel plezier!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  14. Wow, Anneke, wat een voornemens dit jaar.
    Je lay-out met de Gerbera's is prachtig. Ben benieuwd of je het iedere week volhoudt.
    En zo te zien wordt je boekje ook heel mooi.
    Stempels gutsen wil ik ook een keer gaan doen. Lijkt me heel leuk. Heel veel plezier ermee en laat je vingers heel!
    Een fijne zondag en heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  15. Wat een voornemens!! Knap hoor en ik ben heel benieuwd wat je nog allemaal laat zien hiervan. Stempels gutsen vind ik helemaal spannend.

    ReplyDelete
  16. Leuke voornemens ! Ik heb zelf ook spulletjes ingeslagen voor zelf stempels maken. Alleen ik ga het met gum doen. Ben benieuwd wat er je ervan gaat maken !

    ReplyDelete
  17. Jij bent echt een alleskunner! Ik ben benieuwd naar de zelfgemaakte stempels! Ook dat gaat je vast goed lukken. De lay-out is erg mooi!

    ReplyDelete
  18. Je hebt leuke plannen. Wat een mooie, heldere kaart heb je gemaakt. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  19. Mag ik in herhaling vallen: je layouts vind ik zo zo zo super gaaf! Allemaal!

    Ik zou heel graag eens een workshop bij je volgen, ook wat het maken van foto's aangaat. Ik geniet van elke blogpost hier!!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!