2012-01-22

Stamp Carving 101 #2

Les 2 van de Stamp Carving 101 online workshop gaat over het gutsen van deze in elkaar passende stempeltjes. 
Ik bestempelde deze tag helemaal met mijn splinternieuwe zelfgemaakte stempeltjes :) 

Lesson 2 of the Stamp Carving 101 workshop is about carving these one inch interlocking stamps. 
I stamped the entire background of this tag with my brand new hand carved stamps :)


Ik stempelde deze bloem twee keer met StazOn Inkt.

I stamped the flower twice with StazOn Ink.


Stamps
Interlocking stamps: hand carved
 Hero Arts: CL374 Big and Small Flowers 

StazOn Inkpads: Teal Blue and Cactus Green

19 comments:

  1. Super!! "Jouw" kleuren. Leuk he, dat je met zulke eenvoudige stempeltjes zoveel effect krijgt. Mooie achtergrond voor de bloem.

    ReplyDelete
  2. ben helemaal weg van dit soort motieven. Mooi gebruikt als als achtergrond voor de bloem, mooie kleuren, leuk stippenlint ook nog.
    Jullie stempelmakerij is echt inspirerend hoor, ik denk dat ik ook zo'n stempel nodig heb :)

    ReplyDelete
  3. Zag ook al zoiets bij Godelieve...wat is dit toch leuk!!!
    Super die frisse kleur!

    ReplyDelete
  4. ik ben dol op achtergrondstempels, dus.....ik ga mijn gummetjesvoorraad maar eens plunderen en mijn gutsjes opzoeken!
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  5. super leuk Anneke, jullie maken beide er iets leuks van maar toch weer heel verschillend!! Toppie, lijkt me een erg leuke cursus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geweldig dat je met zo'n simpel ontwerp zo'n mooie tag kan maken...je moet er maar op komen!!

      Delete
  6. O dat ziet er super leuk uit zeg.
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  7. Weer een geweldig, maar toch simpel, stempeltje is het geworden. Geeft een heel leuk effect en zeker met die frisse kleuren. Prachtige tag geworden.
    Fijne avond en groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  8. Het lijkt niks een paar van die streepjes maar het effect is groots. IK vind ook de kleurencombi heel erg mooi. Lekker fris. X

    ReplyDelete
  9. incantevoli le tue creazioni , mi piacciono tantissimo :-)
    complimenti , Mary

    ReplyDelete
  10. heel mooi, en zo simpel. mooie kleuren.

    ReplyDelete
  11. Ziet er als altijd weer prachtig uit. Mooie achtergrond zo

    ReplyDelete
  12. Volgens mij een leuke workshop. Wat weer mooi hé blauw/groen . Schitterende foto's!!

    ReplyDelete
  13. Wat een frisse kleurtjes en wat een leuk effect krijg je zo! Super! Groetjes Gemma

    ReplyDelete
  14. Gorgeous tag...love the colors and what a cute flower....looks like you are having fun in your stamp carving efforts too.

    ReplyDelete
  15. Love the background you've made with your stamps.Fabulous tag!

    ReplyDelete
  16. Heel mooi,en weer de echte Anneke kleuren,super!!

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke stempeltjes! En de tag in "Anneke" kleuren is ook zo mooi!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!