2012-01-25

Stamp Carving 101 #3

Geïnspireerd door vogelquilts in "Sew Somerset". Een papieren versie gemaakt met mijn nieuwe zelf gegutste 'contained chevron' stempel.

Inspired by the bird quilts in the latest "Sew Somerset". Made a paper version with my brand new hand carved 'contained chevron' stamp.

Het was de bedoeling een randje steekjes te gutsen op de rand van de stempel maar dat mislukte. Ik heb hier dan maar een randje steekjes gemaakt met Scrappers Floss.

I had the intention to carve stitches at the edges of the stamp but it went wrong at that stage. I made some stitches with Scrappers Floss instead.

Wit handgeschept papier, steekjes, Basic Grey papier en strookjes rood papier...

White handmade paper, stitches, scraps of Basic Grey paper and red paper...

Stamp: Crafty Individuals CI-230


Liniaallint van Tim Holtz.

Ruler ribbon by Tim Holtz.

En ziehier mijn derde zelf gegutste stempel. 
Heel binnenkort staat er weer een nieuwe les online, ik kijk er al naar uit!

This is my third hand carved stamp already. 
There'll be a new lesson online soon, I'm looking forward to it!



24 comments:

  1. Een prachtige creatie met dat stempel, Anneke! Heb vandaag ook het derde stempel gemaakt, een beetje afwijkend omdat ik daar meer mogelijkheden voor zag. Binnenkort op mijn blog....

    ReplyDelete
  2. This is really wonderful! I've tried to carve stamps before and they always turn out terrible, yours is amazing!! I love the card, too, all the sweet little details, and the color scheme is one of my favorites!

    ~Scarlett

    ReplyDelete
  3. dat is een mooie stempel geworden en een prachtige kaart!

    ReplyDelete
  4. Mooie stempel die een speciaal effect aan jouw kaarten geeft!
    Heel mooie kaart!
    groetjes,
    Linda

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige stempel en weer een schitterende kaart ermee. Je blijft kijken naar alle elementjes.

    ReplyDelete
  6. Deze ziet ook alweer zo perfect uit, wat een werk moet dat geweest zijn maar wat leuk om te doen. Goed gelukt Anneke en se kaart is weer prachtig!

    ReplyDelete
  7. Wat een gezellig kaartje, er is zoveel op te zien.
    En Sew is een heel leuk blad. Ik heb er 2 exemplaren van in huis.
    Je blijft er in bladeren. Het stempelen gaat ook super zo te zien.
    X

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Wat weer een geweldig creatieve uitspatting....ik vind je kaart errruuggg mooi!!

      Delete
  9. Wat een knappe stempel Anneke...mooi gemaakt, wow!
    Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt!

    ReplyDelete
  10. Zo gaaf weer Anneke! Een pracht exemplaar. Stempel en kaartje. Ik krijg er zelf ook zin in.

    Groetjes, Angèle

    ReplyDelete
  11. Echt weer een prachtkaartje Anneke!! Ik sta ervan te kijken hoe jij alles bij elkaar weet te zoeken om iets moois te maken. Top!

    ReplyDelete
  12. Wow Anneke, ze worden steeds ingewikkelder je stempels, al vond ik je hartje toch ook heel lief hoor!
    Wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt!
    Hier is zoveel op te zien echt heel mooi!
    Fijne dag
    Groetjes Maia

    ReplyDelete
  13. Wat is die zelfgemaakt stempel van jou gaaf zeg! Erg mooi gemaakt en zo leuk op je kaart, die ik erg origineel vind. Dat strookje rode papier vond ik een heel leuk en origineel element. Super gedaan.
    Groetjes, Jose

    ReplyDelete
  14. Gorgeous card! Hope you are having a wonderful day.

    Hugs,
    Robin

    ReplyDelete
  15. Wat een prachtige dieptewerking zit er in deze stempel. En de kaart die je er mee hebt gemaakt is ook weer een groot succes. leuk met die zegel linksboven. Er is zo veel te zien op deze kaart. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  16. ik vind 't een supergave kaart met geweldige details!

    ReplyDelete
  17. Wat een schitterende kaart! Helmaal geweldig Anneke. Bijzonder is je mooie zelfgemaakte stempel.

    ReplyDelete
  18. Wow, Anneke, wat een mooie stempel heb je gemaakt. En je kaartje is natuurlijk weer helemaal af. Ziet er allemaal fantastisch uit!
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  19. jij bent altijd goed in het combineren van veel verschillende dingetjes, zonder dat het te druk wordt, maar zó dat je er naar blíjft kijken.
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  20. Really nice multi-layered card. Such bold elements, it's fantastic. Like the stamp! Will be interesting to see what else you do with Julie's tutorials. xox Corrine

    ReplyDelete
  21. Wat mooi gedaan! Heel erg leuk kaartje met weer prachtige details!

    ReplyDelete
  22. Heel erg mooi gedaan! En die zelfgemaakte stempel is helemaal super!

    ReplyDelete
  23. Wow, wat een mooie kaart! Met zoveel details weer, en die zo mooi bij elkaar passen! Je bent een kei in mooie felle fleurige kleurige creaties, maar dit is ook geweldig mooi gemaakt!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!