2012-03-02

Stamp Carving 101 #8

Drie kaarten en een label gemaakt met mijn nieuwe zelfgemaakte stempel "Faux Woodcut". Veel foto's dus vandaag :)

I made 3 cards and a tag with my new hand carved stamp "Faux Woodcut".
 A lot of pictures in my post today :)

Hier gestempeld met Distress Stains. Ik zag het eerder deze week bij Marits blog.

Here I stamped with Distress Stains. I saw it earlier this week at Marits blog. .
Voor deze kaart de stempel afgedrukt met StazOn 'Stone Gray' op gedessineerd crèmekleurig papier.

For this card I stamped with StazOn 'Stone Gray' on cream patterned paper.

De uitgestanste letters gekleurd met Distress Inkt en geëmbossed.

I colored the die cut letters with Distress Ink and heat embossed them.

Houten kraaltjes en wax koordje. 

Wooden beads and wax cord.

De tekening is een ontwerp van Julie Fei-Fan Balzer. Zomaar gekregen tijdens de cursus Stamp Carving 101

The stamp is a design by Julie Fei-Fan Balzer. I received it during the Stamp Carving 101 online class.

Embossing met Seafoam White.

I heat embossed the print with Seafoam White.

Hier de stempel 2 x afgedrukt. Eén keer met Archival inkt 'Coffee' en één keer met Hero Hues (Hero Arts)  'Snow'. Vandaar het reliëf effect.

For the tag I stamped twice, once with Archival ink 'Coffee' and once with Hero Hues Chalk Ink 'Snow'. That way I created some kind of 'depht'.

Steekjes gemaakt met borduurwol en dun linnen touw.

Made the stitches with embroidery thread and linen cord.

Een grote stempel: 10 op 15 cm.

A big stamp: 4 by 6"

Om naar mijn give away te gaan, klik hier

To go to my give away, click here

33 comments:

  1. AMAZING!! I'm so glad I stopped by today - these are beautiful. My favourite is the tag on kraft - I love it!

    ReplyDelete
  2. I am sure it is a great class... all your hand carved stamps that I have seen on your blog are fantastic , love what you have done with this one

    ReplyDelete
  3. Wauw mooi, zoveel verschillende dingen met dezelfde stempel.
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  4. wat ziet dat er allemaal weer geweldig uit!

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  5. Allemaal super, maar bij het tag is het hout effect wel erg goed zichtbaar en mooi gemaakt. Komplimenten meid. Ik ben ook begonnen met zelf proberen, kon niet wachtrn tot dat de cursus begint hahaha. Fijn weekend enneeeeeee, zag je staan bij AJ, super!!!!!

    ReplyDelete
  6. Knap gemaakt!! wat veel verschillende stijlen, tof vind ik dat om te zien, met één stempel!!
    Dat label vind ik echt prachtig, en de 1e met veel kleur! Tof gedaan!
    Groetjes Cornelie

    ReplyDelete
  7. .......
    .......
    .......
    wooooow
    Stilte hier aan deze kant
    Ik vind je kaarten SUPER SUPER SUPER

    ReplyDelete
  8. I love the different ways you used your new stamp - every kind is adorable.

    ReplyDelete
  9. Wat goed gedaan weer! Ik vind die laatste ook zo bijzonder... maar ze zijn allemaal mooi!

    ReplyDelete
  10. Wat zijn ze weer mooi Anneke. Die laatste vind ik toch wel heel bijzonder.
    Prachtige stempel weer.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  11. Super mooi vind ik ze , de versie met Thanks met rood en grijs is mijn favoriet !
    Ik sta er telkens van versteld hoeveel inspiratie jij hebt werkend met 1 stempel .
    Groetjes Ilse

    ReplyDelete
  12. Prachtig en hoe leuk om al die verschillende kleuren te zien met een stempel !

    ReplyDelete
  13. Zo verschillend allemaal maar zo mooi!!

    ReplyDelete
  14. wat heerlijk zo veel mooie foto's
    de grijze kaart met de rode kraaltjes vind ik erg leuk.
    groetjes,imke

    ReplyDelete
  15. genoten van al dat moois!!!
    vooral de tag vind ik héél bijzonder.

    ReplyDelete
  16. Prachtige stempel Anneke!
    Knap al die verschillende uitwerkingen!
    De een nog mooier als de andere...vind die grijze erg apart!!!
    Fijn weekend,

    Jolette

    ReplyDelete
  17. Weer een prachtreeks Anneke! Zoveel mooie versies, allemaal met dezelfde stempel. Super! De tag lijkt echt uit hout gesneden.

    ReplyDelete
  18. Mooi en wat ben je creatief! Met het maken van de stempel, maar ook met alle uitvoeringen en kleuren die je maakt. Supermooi en inspirerend! groetjes Joyce

    ReplyDelete
  19. Wauw!! wat een SUPER stempel heb je gemaakt!
    en over de resultaten nog maar te zwijgen! die zijn echt geweldig!!
    en zo anders allemaal!

    ik zou het ook wel eens willen proberen, heb al een linoleum snijsetje gekocht,
    maar hoe kom je aan dat roze spul??
    groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  20. oooo I love your stamp and then all your variations of it´s use...really nice. I especially like the grey and red one...striking and very nice with the red string coming out of the flowers.

    ReplyDelete
  21. These are SO awesome! I love the look of hand carved stamps and you have the knack for making great texture designs...I think my favorite one is the gray and red with the cord and beads, but I love them all!

    ReplyDelete
  22. I'm loving your style and the color is gorgeous!
    A new fan ~
    Leslie

    ReplyDelete
  23. Ongelofelijk. Wat is dit weer geweldig Anneke! Je kunt wel stempels gaan ontwerpen! En wat zijn het prachtige resultaten, stuk voor stuk. Ik ben meerdere keren van boven naar beneden en van beneden naar boven in je blogbericht gegaan. Ge wel dig. Wat ben jij inspirerend. En dan altijd die vrolijke kleuren en als het even geen vrolijke kleuren is dan maak je er toch nog een prachtig vrolijk kaartje van. Wow. Dank je wel Anneke voor dit fleurige kleurige begin van de zaterdag! :) fijn weekend, groetjes van Bianca

    ReplyDelete
  24. You're so clever and such an inspiration Anneke :o)a wonderful stamp! x

    ReplyDelete
  25. Dit is gewoon een geweldige stempel met 4 prachtige voorbeelden als resultaat.

    ReplyDelete
  26. Wat een mogelijkheden en wat een prachtige resultaten. Om stil van te worden. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  27. Wauw, Anneke! Ik ben hevig onder de indruk hoe ver jij inmiddels bent met het maken van je eigen stempels!!! Deze is echt he-le-maal geweldig!!! En wat een prachtige kaarten!! Vooral die eerst is echt helemaal mijn smaal en echt supertjemooi!!!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    ReplyDelete
  28. Adorable Anneke, your cards are so beautiful ...

    ReplyDelete
  29. Mooi effect dat reliëf op de tag ! Vind de andere kaarten wat betreft kleurcombinatie ook erg mooi !

    ReplyDelete
  30. Beautiful carved stamp and I love all the cards you made with it. Such a great variety!

    ReplyDelete
  31. Geweldig, je stempels die je zelf gegutst hebt! Ben er net vorige week mee begonnen, gutsen in bruine lino (maar wil zeker de soft lino gaan proberen).
    Alleen vraag ik me nog af met welke inkt ik het beste af kan drukken, heb kindertoververf, distress, stazon, versamark geprobeerd, maar vind de afdrukken nog niet zo "scherp". Heb jij toevallig een tip? (Yvon gaf me de link van jouw blog...gelukkig maar, want ik heb genoten hier :-))

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  32. En die hele mooie zwart/witte uitvoering is nu van mij :) Dank je wel!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!