2012-11-04

A Set of Holiday Tags

Vijf kerstlabels op een rij. 
Ik raakte geïnspireerd door de labels van Jill Foster. Bij Penny Black kan je zien hoe je dergelijke labels maakt.
Klik hier voor de video.

Five holiday tags in a row.
I was inspired by the tags of Jill Foster. At the Penny Black blog you can find a tutorial.
Click here to watch the video.

Embossen, sponzen met Distress Inkt en stempelen met achtergrondstempels.

Embossing, sponging with Distress Ink and stamping with background stamps.

Stamps
Penny Black: Winter Bough 3508K
Hero Arts: Newspaper Background S5601
Different Colors (sentiment)

 Stamps
Art Journey: Christmas Tree
Darkroom Door: Mesh Background Stamp

Stamps
Penny Black: Winter Berries 4273K
Darkroom Door: Scratches Background Stamp
Hero Arts: Merriest Christmas Wishes CG377

Ook zonder kerststempels kan je een kerstsfeertje bereiken..

As you can see you can make a holiday tag with other than Christmas stamps..

Stamps
Art Journey: Tree
Hero Arts:
Magical Background CG211
Merriest Christmas Wishes CG377

Deze is mijn favoriet / This one is my favourite :)

Stamps
Darkroom Door: 
Christmas Reindeer
Star Background Stamp


Bedankt voor het kijken en voor alle leuke commentaren steeds, heel hartverwarmend ♥

Thanks for watching and for all your nice comments, very heart warming ♥

49 comments:

  1. Leuk om kerstkaarten, labels e.d. op allerlei blogs te zien verschijnen. Jouw labels zijn ook erg mooi. Die met het rendier is ook wel mijn favoriet.

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Ik zag ze al bij Jill maar vind de jouwe eigenlijk mooier hoor. Zeer zeer mooi!

    ReplyDelete
  3. Hee, ja, ik dacht gelijk: daar zijn Jills labels, want buurvouw en ik hadden t filmpje bekeken en besloten om dat ook te gaan maken...vandaar de herkenning! T Maakt ze toch weer niet minder mooi, integendeel, ze zijn prachtig!!!!

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze keigaaf!! Ook zo lekker vrolijk.

    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  5. Wauw, hoe bedoel je, ik raak geïnspireerd...telkens weer, echt super Anneke!

    ReplyDelete
  6. O wat zijn ze weer prachtig!

    Groetjes Kiek

    ReplyDelete
  7. Wat een fijne kleuren! En dan gelijk een hele set! De oranje is mijn favoriet. Ik ga even het filmpje bekijken... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Wat en prachtige serie Anneke..
    He-le-maal leuk.. ik ben er erg door geinspireerd en ga het ook eens proberen.. (als ik ergens tijd kan vinden in mijn agenda)

    De teksten die onderaan de labels hebt verwerkt ind ik ook super

    groetjes Dianne

    ReplyDelete
  9. Hoi Anneke,
    Ik kende jou nog helemaal niet en wat een mooie blog heb jij! Vanaf vandaag zijn wij kerstswappartners :-) Ik ga eens heel goed rondneuzen op jou leuke blog en hopelijk kan ik iets voor je maken waar je blij mee zal zijn. Groetjes, Trui

    ReplyDelete
  10. Wat kleurrijk, die laatste is ook mijn favoriet.

    ReplyDelete
  11. Geweldige serie! En wat een mooie kleuren.
    Slaap lekker, Ellen

    ReplyDelete
  12. Prachtige labels!!Mooie kleuren en achtergronden!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  13. Heel erg mooi!!
    Die kleuren vind ik zo mooi sprekend.
    Kun je met de Kerst zeker gebruiken.
    Groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtige kleuren en motieven

    ReplyDelete
  15. Mooie labels. Ik heb de video bekeken en dat was leerzaam. Maar ik zag direct al dat jouw labels mooier zijn.
    Veel "fijner" X

    ReplyDelete
  16. Hai Anneke! Ze zijn weer prachtig! Je bent al lekker druk bezig met de Kerst.
    Als ik moest kiezen dan vind ik die met het hertje het mooist.
    Groetjes, Helene

    ReplyDelete
  17. Wat mooi, en echt een inspiratie! Dit wil ik ook wel eens proberen, inderdaad echt een kerstsfeertje! Groetjes joyce

    ReplyDelete
  18. Super leuk! Wat een mooie kleuren!
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  19. Dit is echt gaaf. Wat een prachtig werk en leuke idee.
    groetjes marja

    ReplyDelete
  20. Everyone is unique and awesome.Together they look WOW!

    ReplyDelete
  21. Mooi, mooi, mooi!!!
    Ik vind dit een prachtige serie.
    Ook het filmpje is leerrijk en het lijkt me een haalbare kaart.

    ReplyDelete
  22. Wat heb je er een prachtige reeks van gemaakt, de kleuren zijn schitterend!

    ReplyDelete
  23. Mooie serie Anneke...de achtergronden zijn mooi, ook van kleur en de
    rand onderaan...super met de tekst erin

    groetjes, Alie :-)

    ReplyDelete
  24. Prachtige labels in prachtige kleuren Anneke!
    grtjs
    Monique

    ReplyDelete
  25. Ik heb ook het filmpje even gekeken, en ik geloof dat ik even heel nodig naar de winkel moet...

    Maar... Eigenlijk vind ik die van jou veel mooier dan die uit het filmpje...

    ReplyDelete
  26. Wauw, deze zijn gaaf zeg !!!! Geweldige kleuren en dan steeds met wit gecombineerd geeft een geweldig resultaat.
    Ik zag nog veel meer leuke dingen op jouw blog, dus ik word meteen volger :-)
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  27. Prachtige tags, Anneke. Mooie heldere kleuren en schitterend gecombineerd met het wit. Super.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  28. HalloAnneke, met welke inkt heb je de achtergrond gestempeld.

    ReplyDelete
  29. Wat zijn ze mooi!
    Groetjes,
    José

    ReplyDelete
  30. Schitterende tags, Anneke! De rode is mijn favoriet....

    ReplyDelete
  31. Wauw wat een prachtige serie! Die paarse is toch wel mijn favoriet, zou het door de kleur komen hihi

    ReplyDelete
  32. hele mooie labels Anneke, dank voor de link naar het filmpje. Heb je de gekleurde labels op witte geplakt? Ik vind dat wtte randje wat op de laatste foto te zien is zo mooi erbij passen, het maakt het net even helemaal af. Of jij sponst heel netjes, maar dat is voor mij geen haalbare kaart ;)

    ReplyDelete
  33. Super mooi tags Anneke, de mooie lintjes maken het helemaal af! Bedankt voor het delen van de link.

    ReplyDelete
  34. Wauw! Deze zijn echt super! Wat een geweldige kleurenpracht! Die laatste is ook mijn favoriet, maar ik vind ze allemaal mooi. Leuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  35. Wow wat zijn ze mooi. Prachtige kleuren en heel gaaf gedaan. Ik ga meteen even het filmpje kijken.

    ReplyDelete
  36. Superrrrr mooi! Geweldige kleuren, lekker vrolijk.

    ReplyDelete
  37. Ze zijn prachtig mooi ! En het filmpje was ook erg leuk om te zien.

    ReplyDelete
  38. Wat een prachtige tags. Helemaal te gek! Groetjes Yolanda

    ReplyDelete
  39. Love your tags!!! Thanks for the links to the tutorial and my blog. HUGS!!!

    ReplyDelete
  40. WOW WOW WOW Anneke ... I love your tags.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  41. Ik ben dol op tags. Die van jou zijn keurrijk MOOI!

    ReplyDelete
  42. Prachtige serie, bedankt voor de linkjes, die heb ik opgeslagen, misschien helpt dit mij door de enorme voorraad kerstkaarten die ik wil gaan maken ;) Deze tags springen echt van het computerscherm af, wat een heerlijk felle kleuren en dat in combi met het wit, súper!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!