2014-05-07

Hoera #2



 
Nog 2 kaartjes gemaakt voor kleine meisjes. 
Bloemetjes gestempeld met een mini stempeltje van Art Journey.

Made another 2 cards for little girls.
Stamped the flowers with a mini Art Journey stamp.

Stelen 'gedoodled' met een fineliner. De vogel gestempeld met Distress Inkt 'Mowed Lawn' en de bloemetjes met 'Peacock Feathers'.

Doodled the stems with a fineliner. Stamped the bird with Distress Ink 'Mowed Lawn' and the flowers with 'Peacock Feathers'.

Ooit eens deze papiertjes gekocht bij de Hema.

Bought these papers at a local shop once.

Een hele kilo :)

One kilo :)

Zelfde kaartje, andere kleuren.

Same card, different colors.

Hier Distress Inkt 'Picked Raspberry' en 'Ripe Persimmon' gebruikt.

On this card I used Distress Ink 'Picked Raspberry' and 'Ripe Persimmon'.

Stamps
Darkroom Door: Carved Birds Vol 2

18 comments:

  1. Wat heb je ontzettend lieve meisjeskaarten gemaakt, Anneke.
    Ook de kaart van 3 mei jl. met de distressinkt is prachtig geworden.
    Ik weet wel zeker, dat meisjes van die leeftijd sithelemaal geweldig vinden hoor, geen zorg.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  2. Erg leuk zijn ze...en niet alleen voor kleine meisjes..
    Groetjes, Mariken

    ReplyDelete
  3. Ook deze zijn weer heel leuk, zelfs voor grote meisjes ((-;

    ReplyDelete
  4. Super leuke meisjes kaarten Anneke, heerlijk die frisse vrolijke kleurtjes!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke, frisse kaartjes "echte" meisjes kaarten !
    Groetjes
    Laurette

    ReplyDelete
  6. Wat een SUPER leuke kaartjes!!!

    ReplyDelete
  7. een heel erg mooie kaart
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  8. Zeker weten dat de kleine meisjes met hun verjaardag van deze vrolijke kaarten ook heel blij worden! Erg leuk!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. Ooooohhhh wat hebben ze toch altijd leuke spulletjes bij mijn favoriete winkel!!! Zo vrolijk!!
    Ik las laatst dat HEMA een eerste vestiging in Spanje gaat openen.......in Madrid (welliswaar toch nog ruim 100 kilometer hier vandaan)......maar wie weet ooit in de toekomst ook een vestiging hier in Malaga ;)
    Je kaartjes zijn super leuk voor kleine meisjes!
    Groetjes Mary

    ReplyDelete
  10. Echt leuk papier voor meisjeskaarten (en andere creaties). En een hele achtergrond gevuld met zo'n mini-stempeltje. De vogels zullen zich happy voelen in zo'n omgeving :) Het geruite strikje vind ik ook heel mooi erbij. Moet treffen dat je net dezelfde kleur vond.

    ReplyDelete
  11. Een goed idee om ook mijn pak papier op die manier te gebruiken:)
    Mooie kaartjes ; perfect hoe die touwtjes en lintjes zijn gestyled!

    ReplyDelete
  12. So pretty! They look fab in either colour!

    ReplyDelete
  13. Super leuke kaartjes. Ik heb ook met het pak papier in mijn handen gestaan, maar helaas niet meegenomen. Heb nu ik jouw kaartjes zie, toch wel een beetje spijt!!!!
    Groetjes en gezellig weekend,
    José

    ReplyDelete
  14. Total süß, die beiden Karten.

    ReplyDelete
  15. wat een mooi papier (dat ben ik blijkbaar misgelopen, maar goed ook trouwens...) en wat een supertoffe kaarten maakte je ermee, feestelijk!

    ReplyDelete
  16. Ha, zo'n kilo kocht ik ook!
    En nu heb ik weer inspiratie om er iets mee te doen.
    Dankjewel!
    Je kaartjes zijn erg lief!

    ReplyDelete
  17. Vrolijke mooie kaart!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke kaartjes!! En bijna nog een kilo te gaan. Niet verkeerd hoor. Ga vooral zo door, mij hoor je niet klagen. :0)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!