2014-05-19

Tweet, Tweet

Bij Dina Wakley zelf gaan afkijken hoe ze haar mooie vogeltjes inkleurt. 
Ik bekeek DIT filmpje maar gebruikte wel mijn eigen oude vertrouwde acrylverf :)

There is a video on YouTube in which Dina Wakley herself shows how she colours her Scribbly Birds. 
Used my own Amsterdam acrylic paint by the way :)

Eerst een gesso basis gelegd, daarna geverfd met groene en blauwe acrylverf. 
Beetje gestempeld, gesponsd....

Started with a coat of gesso. Coloured the tag with green and blue acrylic paint. Added some stamping, sponging....

De vogel is ook gekleurd met acrylverf, op de manier zoals Dina het doet in het filmpje. Bij haar lijkt het vanzelf te gaan, ik had wel een paar pogingen nodig :)

Coloured the bird with acrylic paint. Learned from Dina how to add highlights and shades.

Stamps:
Ranger: Dina Wakley 'Scribbly Birds'
Hand carved spiral stamp

Tim Holtz Layering Stencil 'Dot Fade'

20 comments:

  1. Een heerlijk vrolijke, kleurrijke tag Anneke...bedankt voor de glimlach!
    Fijne dag, Alie :-)

    ReplyDelete
  2. Lekker vrolijk! Ik hoor het vogeltje buiten ook fluiten.

    ReplyDelete
  3. Het ziet er bij Dina inderdaad heel gemakkelijk uit. De lift is heel goed gelukt, mooie kleuren. Eerlijk gezegd, vind ik de tag van jou net iets mooier, jij gebruikte minder blauw, waardoor de het geheel vrolijk overkomt!

    ReplyDelete
  4. Wat een super mooie en vrolijke tag!

    ReplyDelete
  5. Wat een leukje, mooie kleuren en 't vogeltje is prachtig geschilderd!

    ReplyDelete
  6. Die vogel is prachtig geworden! En steekt super af bij de mooie achtergrond... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige tag, mooi zoals jij met acrylverf kleurt echt knap!

    ReplyDelete
  8. Weer een prachtig resultaat! Zeer mooi, en al die kleine details, ik kan er wel naar blijven kijken.

    ReplyDelete
  9. Wat een supermooie tag!! Heb het filmpje gezien, hartstikke leuk en leerzaam, het ziet er inderdaad heel simpel uit, maar dat zal niet zo zijn..
    Groetjes, Mariken

    ReplyDelete
  10. Ohhhhh zo leuk weer en die kleuren zo mooi.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie tag! Ik zag Dina's video ook. Heel goed gelukt!

    ReplyDelete
  12. Prachtig, die vogel! Ook bij jou ziet het (resultaat) eruit alsof het vanzelf gaat.
    Alvast weltrusten, Ellen

    ReplyDelete
  13. Sooo sweet, I love how you composed that tag with the cute bird, really a fabulous work.
    The scribblyare here in Germany everywhere out of stock, but I'm so glad today I found 1 shop (only 1) in germany, where I could buy them. End of the week, they are mine :-)
    I wish you a wonderful sunny week,
    roetjes Anja.

    ReplyDelete
  14. Wow, wat is die mooi geworden, en wat een gaaf filmpje super leerzaam.........echt weer prachtig!!!!!

    ReplyDelete
  15. Niet makkelijk en toch héél geslaagd!

    ReplyDelete
  16. Ik ben nog steeds fan van je hoor! Altijd die leuke kleuren, supernetjes afgewerkt (in mijn ogen dan hè;) en prachtig gefotografeerd!

    ReplyDelete
  17. Wat een droppie. Dat niet vanzelf gaan met verven, heet gewoon 'veel lagen om diepte te krijgen aanbrengen', dat hoort zo ;)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!