2014-05-10

Vintage Book Pages #6


Weer een pagina gemaakt voor mijn 'Vintage Book Pages' reeks. De eerste pagina had ik nog leeg gelaten tot nu. Ik vind de tekst wel passen als 'titel' voor dit boekje.

Made another page for my 'Vintage Book Pages' series. This time I decorated the first page. Stamped the text as some kind of title for the book.

De cirkels gemaakt met acrylverf en mijn vingers volgens DEZE beschrijving.
Een dekseltje gebruikt om de zwarte cirkels te stempelen.

Made the circles with acrylic paint and my fingers. 
HERE is a DIY.
Used a lid in the size of the painted circles to stamp the black circles.

De kleine cirkels gemaakt met Hero Arts stempels.

Made the small circles with Hero Arts stamps.

Alvast nog een paar pagina's in de gesso gezet.

Prepared some pages with gesso for future projects.

Stamps
Hero Arts: CL519 Many Dots

9 comments:

  1. Heel goed begin van dit boek! Leuke kleurrijke cirkels, prachtige tekst die er zeker heel goed bij past.
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Prachtige pagina voor in je boek. leuk die cirkels. Ik vind de label op de laatste foto ook geweldig!!

    ReplyDelete
  3. Perfect begin voor een boek vol kleur! Supermooi gedaan.
    Wat een mooi label erbij. Nog pagina's in de gesso gezet, dat belooft!

    ReplyDelete
  4. Helemaal passend als begin van je boek! Nieuwe pagina's in de maak, gaaf :)

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtig effect met een paar "simpele" cirkels en wat een mooie tekst, goed begin Anneke!

    ReplyDelete
  6. Een mooi, kleurrijk begin met dé perfecte tekst!
    Weet je waar mij deze cirkels een beetje doen herinneren? Aan een wasmiddel dat mijn moeder vroeger gebruikte. Het merk weet ik niet meer, maar ik vond als kind de kleuren al prachtig (-:

    ReplyDelete
  7. Ik vind dit heel erg leuk heb de beschrijving gelezen (ook goed voor mijn engels) en het lijkt me heel ontspannend om te doen.
    Jammergenoeg heb ik al mijn kleurtjes acryverf in de caravan laten liggen dus moet ik eens even kijken hoe ik het anders kan doen (of nog even wachten).
    Bedankt voor het delen. Ik ga het proberen.
    Fijne dag vandaag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  8. Love your circles! Thanks so much for the link to my blog! :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!