2014-07-16

Many Dots

Beetje geëxperimenteerd met één cirkelstempel uit de Hero Arts 'Many Dots' stempelset vandaag.
 Het resultaat: 3 kaartjes.
1. Een kleurige verjaardagskaart.

Today I played with one of the circle stamp from the Hero Arts 'Many Dots' stamp set.
The outcome: 3 cards.
1. A colourful birthday card.

2. Een 'snel klaar' verjaardagskaart.

2. A quick and easy birthday card.

3. En een sterkte kaart.

3. And a sympathy card.

Stamps
Hero Arts: CL519 Many Dots
Darkroom Door: Carved Flowers & Simple Sayings
Clearly Besotted: Dandelion Dreams
Crafts & Things (gelukkige verjaardag)

18 comments:

  1. Wat zijn ze kleurrijk! Heel gaaf!

    ReplyDelete
  2. Wat zijn ze weer sterk in hun eenvoud. Heel erg mooi. De snel klaar kaart spreekt me enorm aan. Vrolijke kleuren, mooie stempels en eenvoudig, ik houd daar wel van. Je zet me toch steeds weer aan het denken wat er nog meer kan met een enkele stempel om tot een krachtig en mooi resultaat te komen.
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  3. Zeer mooie kleurige kaarten! En nummertje 2 is mijn favorietje!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  4. ik blijf maar elke keer kijken naar het bovenste kaartje. prachtig in al zijn eenvoud. heb je expres 2 gele cirkels boven elkaar gedaan?
    groetjes, Evelyn

    ReplyDelete
  5. Really beautiful effects with the circle stamp, love the different design.
    Groetjes Anja

    ReplyDelete
  6. Heerlijk die cirkels! (Heb mijn cirkelstempels een beetje achteraan gezet om ze niet steeds te gebruiken) De 1e is lekker vrolijk, maar dat zijn de andere twee ook, maar dan ook nog eens super mooi CAS! Weer een genot om even hier te kijken! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  7. Wat leuk dat je met één stempel zoveel kunt doen! Mooi, die zwarte bloemen erin!

    ReplyDelete
  8. Anneke, heel mooi ! De tweede is mijn favorietje. Een snelle mooie kaart !
    Groetjes, Laurette

    ReplyDelete
  9. Wat een impact met 1 cirkelstempel! Prachtige reeks!

    ReplyDelete
  10. Wat een inspiratie, prachtige kaarten Anneke en ook al is de tweede een vluggertje hij is toch mijn favoriet!

    ReplyDelete
  11. Geweldig! De tweede kaart vind ik echt beeldschoon!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  12. heerlijk vrolijk

    ReplyDelete
  13. Heel mooi! Zo wordt maar weer eens duidelijk dat je met weinig, veel kunt bereiken.

    ReplyDelete
  14. Heel creatief en lekker vrolijk met die felle kleuren!
    Erg inspirerend! De 2e kaart/ middelste kaart vind ik geweldig!
    Zet dit idee op mijn 'to try/ to do list'. Schitterend.
    Groetjes,

    Marjolein

    ReplyDelete
  15. Mooi gevonden weer!
    Vooral de onderste vind ik super; een kaart in dit genre hoeft niet altijd zwart of somber te zijn!

    ReplyDelete
  16. Alledrie prachtig. Leuk bedacht.

    ReplyDelete
  17. Prachtig idee ! De bovenste 2 zijn kleurig en fleurig, de onderste vind ik heel mooi als sterkte kaart. Groetjes Enny

    ReplyDelete
  18. Prachtige , vrolijke en unieke kaarten heb je weer gemaakt!! Super hoor!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!