2014-07-29

Scraps #1

Tegenwoordig gebruik ik vaak verf of inkt voor de achtergrond van mijn kaartjes. Het gedessineerd papier blijft hier onaangeroerd liggen. Hoog tijd om daar eens verandering in te brengen. Ik heb immers nog een grote voorraad mooie papierrestjes. 
Postzegel, hartjes, bloemetjes, touwtje....en een mooi stukje papier. Meer moet dat niet zijn :)

Although I own a lot of patterned paper I rarely use it on my cards. I normally use paint or ink for the background of my cards. Time to change that and dig up the paper scraps.
A stamp, hearts, sculpture flowers, cord....and a piece of paper. That's all there is needed to make a card :)

Stamp: Catslife Press 1079B

10 comments:

  1. dat èn jouw lumineuze ideeën + uitvoering natuurlijk :)

    ReplyDelete
  2. Inderdaad, meer moet dat niet zijn! :-) Heel mooi! En die postzegel met het elfje is zo leuk!

    ReplyDelete
  3. Wonderful card.
    And it´s the same for me : I rarely use my patterned paper too.

    ReplyDelete
  4. Prachtig Anneke, je hebt gelijk het papier blijft ook heerlijk om mee te werken zeker als het zo mooi is als deze!!

    ReplyDelete
  5. Mooi resultaat! ik heb ook nog heel veel oude postzegels liggen met mooie plaatjes, leuke toepassing zo!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  6. Prachtig!! Een bron van inspiratie om ook eens m'n voorraad op te gebruiken.

    ReplyDelete
  7. Goed idee om die voorraad papier eens aan te spreken. In ieder geval, dit leverde al een prachtige kaart op!

    ReplyDelete
  8. Wow, prachtig, en inderdaad een tof idee, om al die restjes eens te verwerken ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!