2015-04-23

Sketch into Spring #2

Een tweede oefening voor Sketch into Spring van Alisa Burke.
De achtergrond maakte ik met aquarelverf.

This is my second spread for Sketch into Spring by Alisa Burke.
I did the background with watercolor paint.

De woorden geschreven met zwarte verf en een dik penseel.

I've written the words with black paint and a paint brush.

De bloemen direct met een stiftje op de achtergrond getekend. Voorlopig kan ik niet tippen aan de mooie bloemen van Alisa. Ik koos voor eenvoudige spiraalbloemen. Dat was al moeilijk genoeg :)

I sketched some flowers on the background with a black fineliner. I didn't manage to draw flowers the way Alisa does. I went for simple ones :)

3 comments:

  1. Ha ja, ik ben ook al heel lang fan van Alisa's bloemen (doe wel eens een halfbakken poging, maar ja...). Jouw bloemen en letters zijn mooi gelukt!

    ReplyDelete
  2. Dit zijn ook meer Annekebloemen ! Jij hebt geen stempels meer nodig, prachtig !

    ReplyDelete
  3. Een heel mooie pagina, frisse kleuren en ik vind jouw bloemen prachtig ! Groetjes Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!