2015-09-27

Autumn #3

En we gaan door met de herfstkaarten. Eéntje in felle kleuren deze keer :)

And here's another fall card. I've chosen some bolder colors for this one :)

De achtergrond gemaakt met verf. Een stencil in de nog natte verf gelegd en met een babydoekje een deel van de verf weer weggehaald.

I created the background with paint. Put a stencil on the wet paint and rubbed through it with a baby wipe to remove some of the color.

Stamps
Darkroom Door: Carved Leaves Vol 1
Justjohanna (text)

10 comments:

  1. De 'blurry' vormen op de achtergrond vormen een mooi contrast met de strakke vormen op de voorgrond. Geweldige kleuren ook!

    ReplyDelete
  2. Haha, dit gaat er meer op lijken met die heldere kleuren :) ! Vind je achtergrond super mooi, dat paars springt eruit.

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooi!! De kleuren vind ik prachtig! Groetjes Nicole

    ReplyDelete
  4. Prachtig Anneke, wat bewonder ik je eigen stijl!!

    Groetjes
    MAria

    ReplyDelete
  5. Prachtig, wat ben je toch een kanjer in het combineren van kleuren!!

    ReplyDelete
  6. Een herfstkaart om vrolijk van te worden!

    ReplyDelete
  7. wat een super mooie herfst kaart is het geworden Anneke!

    ReplyDelete
  8. Prachtig ! Ja, met die felle kleuren herken ik je weer ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  9. Autumn 3... dan heb ik er al een aantal gemist. Even terug kijken dus. En ja hoor, prachtig allemaal. Vooral nummer 2.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!