2015-12-19

Christmas Cards: The End

Als het snel moet gaan komen kant en klare gelli plate prints goed van pas.

To create quick and easy cards I love using gelli plate prints from my stash.

Ik vond ze een mooi decor voor mijn wollen boompjes.

In my opinion these monoprints match perfecty with my yarn trees.


Als blikvanger in elke kaart een eyelet bevestigd, samen met een passend touwtje.

I've added an eyelet to each card, decorated it with a piece of cord.


De tekststempel is van Unique, ik vond die ooit op een beurs. Perfect voor bij de warme boompjes :)

The text stamp is by Unique, I purchased it on a fair once. The text matches well with the warm trees :)

Ook een groene versie geprobeerd maar ik ben toch meer fan van de roze :)

I tried a green tree too but I think I love the pink version more :)

Dit zijn de laatste kaarten die van de band rolden. 
Ik maakte ook nog andere dingen voor Kerst, meer hierover in volgende berichten. 
Voor wie de give away miste, klik dan HIER.

 I have no more Christmas cards to show you, this is the last series I've made. But I'll blog about other Christmas projects/inspiration next week, so stay tuned.
In case you missed my give away, click HERE.

14 comments:

  1. Beautiful idea and great colorcombination.And Thank you for the christmasbeautie...

    ReplyDelete
  2. Alle texturen bij elkaar zijn weer een feestje. Ik ben ook fan van de roze boompjes!

    ReplyDelete
  3. Knappe kaarten ! "Snel" ? Dat lijkt niet zo !
    De losse eindjes van de bomen en de touwtjes zijn een leuke combinatie !

    ReplyDelete
  4. Wow, weeral supertoffe kaartjes met mooie kleuren en "warme" boompjes ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Leuke super gelli kaarten. Mooie kleuren. Top

    ReplyDelete
  6. Een echt Anneke-detail, dat touwtje! Ik ben fan van jouw warme boompjes kaarten :)

    ReplyDelete
  7. Heel mooi! Vooral die eyelet met dat touwtje, zo leuk! Vind de oranje/groene versie eigenlijk het mooist.

    ReplyDelete
  8. Heel erg leuk, je kerstkaarten! Leuk om die bomen te omwikkelen met wol! Groetjes Nicole

    ReplyDelete
  9. Ik vind de roze ook mooier.
    Gek he, want groen rood is echt Kerst, maar ik denk dat de achtergrond gewoon om rust vraagt.
    Wat zijn dit toch een leuke boompjes.
    Ben wel benieuwd naar je overige Kerst freubels trouwens.

    ReplyDelete
  10. Supertoffe kaartjes met die wollen kerstboompjes!

    ReplyDelete
  11. Eindelijk vakantie en tijd om rond te scrollen op mijn favoriete blogs. Wat zie ik toch weer leuke dingen. Anneke jij hebt zo'n oog voor detail en de kunst van het weglaten geweldig. Fijne feestdagen , Miek

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!