2015-12-05

Use What You Have 'Paper' #1

Ik heb een grote voorraad gedessineerd en handgeschept papier en ik gebruik dat eigenlijk bijna nooit meer. Ik heb me voorgenomen om daar in december verandering in te brengen.
Ik ben (klein) begonnen met deze kaarten, ze zijn een variatie op DEZE kaarten.
Eerst achtergronden gemaakt met structuurpasta en stencils.

I have a huge pile of handmade and patterned paper in my stash which I never use. I have the intention to make some projects with my 'forgotten' paper during the month of December.
I started with a few cards, they are a variation on THESE cards.
I did the background with stencils using modeling paste.

Restjes ribbelkarton kregen ook een bestemming :)

 I recycled some scraps of corrugated cardboard :) 

De boompjes werden beplakt met een mooi papiertje

The trees were decorated with handmade paper.


Stamps
Els Brigé Design: Sneeuw 
Different Colors: S-00061 Kerstmis

Tim Holtz Layering Stencils: Tiles & Burlap

12 comments:

  1. onwijs leuke kaartjes en ook handig om weer eens wat te gebruiken of op te maken wat je al lang hebt :)

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuk gedaan.
    Ik vind ze beiden mooi en origineel van kleur.
    Liefs
    Ilse

    ReplyDelete
  3. Haha, know the feeling, dat van die voorraad papier. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen... Jouw resultaat mag in elk geval gezien worden!

    ReplyDelete
  4. Simple but beautiful...
    I´m a paperlover and I know your problem with unused paper very well.

    ReplyDelete
  5. Een heel tof idee, om eens wat papier te gebruiken, dat anders blijft liggen, en die achtergronden zijn geweldig ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  6. Goeie tip om restjes te verwerken.
    Toffe kaarten heb jij er in ieder geval mee gemaakt.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!