2016-04-16

Baking Cups

Een reeks eenvoudige kaartjes gemaakt.

I've made a set of quick and easy cards.

Om de bloemen te maken gebruikte ik cupcake papiertjes in twee maten.

I created the flowers using cupcake baking cups.

Op de achtergrond een patroon gemaakt met een Hero Arts bloemenstempel. Telkens met een andere inkt gewerkt. Op deze kaart gebruikte ik Different Colors Dye Inkt 'China Town Red'.

I did the stamping on the background with a Hero Arts stamp, used a different ink on each card. On this card I used Different Colors Dye Ink 'China Town Red'.

En hier stempelde ik met Archival Inkt 'Tiger Lily'.

Here I stamped with Archival Ink 'Tiger Lily'.

Voor de teksten stempels van Els Brigé gebruikt.

Text stamps (Congrats - Happy Birthday) are from Els Brigé.

Archival Inkt 'Viridian'.

Archival Ink 'Viridian'.

Alle bloemen versierd met een roosje of een knoop.

I decorated each flower with a sculpture flower or a button.

Archival Ink 'Sky Blue'.

 Different Colors Dye Ink 'Lemon'.

De roosjes zijn kralen, ik schoof een koordje door de gaatjes.

As the sculpture flowers are beads it was easy to attach some cord. 

En als laatste een groene achtergrond gemaakt met Distress Inkt Twisted Citron.

On the final card I did the stamping with Distress Ink 'Twisted Citron'.

Stamps
Hero Arts: Small Open Flower
Els Brigé Design: 't Is je verjaardag

17 comments:

  1. Hele leuke kaartjes! Jouw kleurencombinaties vind ik altijd zo geslaagd!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  2. Wat ziet deze serie kaartjes er gezellig uit! Leuk de kleuren combi's.

    ReplyDelete
  3. Super ! Dat touwtje is zo'n tof detail !!!

    ReplyDelete
  4. Jij tovert echt alles om in een mooie kaart! Leuke reeks weer.

    ReplyDelete
  5. Ooo wat leuk! Zo simpel maar zó effectvol, geweldig! Wat ben jij toch een heerlijk creatief mens en je inspireert me telkens weer opnieuw, dank daarvoor.

    groetjesv an Ank

    ReplyDelete
  6. Wat een ontzettend leuke reeks. Prachtig.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete
  7. Jeetje Anneke, wat ben ik hier weer weg van! Zo leuk, origineel, vrolijk!! Je blijft me verrassen!!

    ReplyDelete
  8. Heel vrolijke en originele kaarten !

    ReplyDelete
  9. leuk idee, heerlijk kleurrijk!
    Fijn weekend!
    nancy

    ReplyDelete
  10. Deze zijn kei leuk. Fris en orgineel.
    Heel tof. Fijn weekend!
    Liefs Sarah

    ReplyDelete
  11. Super leuk met de 3d bloem op de kaart, heerlijk toch dat je zoiets leuks op zo eenvoudige wijze kunt maken!

    ReplyDelete
  12. Wat een onwijs gave serie! Die bloemen van cupcake papiertjes, zo leuk.

    ReplyDelete
  13. Ik vind ze helemaal euk, vooral omdat je de achterkant met die stempels hebt door laten lopen.
    Wat een goed idee, bloemen van cupcake papiertjes.

    ReplyDelete
  14. Oh, dat is supertof, die cupcake bloemen, en zo'n prachtige kleuren ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  15. Mooie reeks kaartjes Anneke!

    ReplyDelete
  16. Oh deze zijn zo leuk! ik ben fan ;-)
    Groetjes,
    Ilse

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!