2016-04-07

Inspiration Wednesday 2016 #3

Hier mijn versie van de derde les van Inspiration Wednesday 2016.

This is my take on lesson 3 of Inspiration Wednesday 2016.

Geel met blauw gecombineerd en op de scheidingslijn van de kleuren een motief aangebracht met structuurpasta.

I colored the pages with yellow and blue paint and added a pattern on top with modeling paste.

  Beide pagina's bewerkt met een magenta kleurige glaze laag.

I applied a mixture of glaze and magenta paint to both pages.

Bloemen gestempeld met witte verf. De gekleurde bloemen stempelde ik met Distress Inkt.

I stamped flowers on top with white paint. I did the stamping of the colored flowers with Distress Ink.

Ik kleurde de kleine pagina's op dezelfde manier als de grote. 

The inclusions were done the same way as the spread.

Stamps
Darkroom Door: Full Bloom Vol 2
PaperArtsy: EEG14

Royal Talens Amsterdam Acrylics: Titanium White
Golden Fluid Acrylics: Hansa Yellow Light, Paynes Gray, Green Gold, Manganese Blue Hue, Quinacridone Magenta

Donna Downey Signature Stencils: Numbers Repetitive, Circuit Board

6 comments:

  1. Prachtige spread Anneke, wat een geweldige workshop moet dit zijn! Ik vind de kleuren bijzonder mooi!!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk dat contrast tussen geel (dag) en blauw (nacht) en die mooie scheidingslijn met structuurpasta !
    Weer een prachtig kunstwerk !

    ReplyDelete
  3. Donkerblauw, dat zie je niet vaak bij jou. Maar het is prachtig, geweldig samen met het geel.

    ReplyDelete
  4. Een verrassend kleurenpalet op deze spread. Wel heel mooi!

    ReplyDelete
  5. prachtig die donkere kleuren!

    ReplyDelete
  6. Heel mooie spread, heel speciaal en buiten je comfort zone denk ik!!Niet? Maar super mooie uitvoering!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!