2016-10-20

Abstract Triangles #3

Een variatie gemaakt op deze kaart.
Voor de boom een stempel gebruikt uit de Stitched Christmas set van Darkroom Door.

This card is a variation on the caravan card I made before.
To create the tree I used a stamp from the Darkroom Door Stitched Christmas set.

De 'Snow and Cocoa' pomponnetjes van Crate Paper hebben net de goeie kleur. 

I decorated the tree with Snow and Cocoa pom poms bij Crate Paper.

Mijn nieuwe Dina Wakley tape plak ik overal op momenteel :)

Currently I'm using my new Dina Wakley tape on every card :)

Stamps Darkroom Door

Distress Ink: Squeezed Lemonade, Cracked Pistachio

8 comments:

  1. De kleuren zijn zo helemaal niet kerstig wat mij betreft en toch maak jij er weer een op en top kerstkaart van, dat vind ik zo knap! leuk detail die pompons!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  2. Gave kerstkaart is dit! Lekker anders en zo leuk opgebouwd. Tapeje is een fijn detail!

    ReplyDelete
  3. Een frisse kerstkaart! Leuk versierd met fijne details.

    ReplyDelete
  4. Geweldige kerstkaart! Ben fan van de pomponnetjes en jouw tape :)

    ReplyDelete
  5. Wauw, een supertoffe kerstkaart, en weer met die mooie achtergrond ! De pomponnetjes zijn schattig en de tape heel leuk ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  6. Toffe kerstkaart! Gaaf gemaakt en hele leuke kleuren en details. Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  7. Super mooie kaart zeg.
    Leuk, die pompoentjes.
    De kleuren zijn prachtig, niet echt Kerst, maar daardoor juist heel modern en mooi.

    ReplyDelete
  8. Hoi Anneke,
    Heb eens even over je blog gewandeld en zie, dat jij ook al volop bezig was met je kerstkaarten.
    Ze zijn allemaal stuk voor stuk erg leuk!!!
    En die restjes komen mij ook erg bekend voor. Heb ook een doosjes met van alles voor kerst!
    Je hebt me wel even wakker geschud om die toch ook er even bij te gaan pakken.
    Dankjewel voor je inspiratie.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!