2017-12-20

Christmas #19

I made this set of Christmas cards a while ago, didn't find the time to show them yet.

De kerstkaarten zijn allemaal de deur uit ondertussen. Deze reeks maakte ik al een tijdje geleden maar toonde ik nog niet.

For the tree I used a favorite Hero Arts stamp.

Ik stempelde de kerstboom met een favoriete Hero Arts stempel.

I created the text using stamps by Stampers Anonymous.

De tekst samengesteld met stempels van Stampers Anonymous.

For the three cards I used painted backgrounds out of my stash.

De achtergrondjes komen uit mijn grote voorraad geverfd papier.

I decorated each card with some twine and a metal token.

Elke kaart afgewerkt met een touwtje en metalen schijfje.

Stamps
Hero Arts: H5806 Pen & Ink Christmas Tree
Stampers Anonymous Tim Holtz Collection: Great Outdoors CMS321

4 comments:

  1. Iedere keer als je met nieuwe kaartjes komt, denk ik: aaah, en oooh...wat mooi!!

    ReplyDelete
  2. Jouw geverfde achtergrondjes zijn altijd top! Perfect ook weer voor kerstkaartjes. Mooie boom!

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldige achtergrondjes zitten er in jouw voorraad geverfd papier! Prachtig afgemaakt met kerstboom, touwtje en metalen schijfje. Het zijn weer beauties.

    ReplyDelete
  4. Oh, die zijn ook prachtig, en die kleuren-achtergronden, echt fantastisch ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!