2017-12-30

New Matchboxes #2

I made this set of altered matchboxes for a good friend.

In opdracht nog een nieuwe reeks wensendoosjes gemaakt.

I'm not often using patterned paper anymore.

Ik werk niet vaak meer met gedessineerd papier.

While making these boxes I noticed I still love mixing and matching papers :)

En toch is het heel leuk om passende papiertjes bij mekaar te zoeken :)

For this set of boxes I worked with the 'Holly Jolly' paperpad by Kaisercraft.

Voor deze reeks werkt ik met de 'Holly Jolly' papierblok van Kaisercraft.

The strip with the trees comes with the paper.
I added matching washi tape to the edges.

De bomenrand is zelfklevend en hoort bij het papier.
Bijpassende tape op de rand geplakt.

I again decorated the boxes with my favorite reindeer.

Weer versierd met mijn favoriete rendieren.

Each box contains a garland on which I stamped 'best wishes'.

In elk doosje zit een slingertje met 'beste wensen'.

I decorated the boxes with orange cord, tape and a metal token by Tim Holtz.

Elk doosje versierd met oranje koord, tape en een metalen schijfje van Tim Holtz.

My Favorite Things: Deer Love
Kaisercraft: Holly Jolly paperpad

10 comments:

  1. Ik vind ze helemaal geweldig!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  2. Ze zijn prachtig; heel mooie kadootjes !

    ReplyDelete
  3. Ik ben groot fan van jouw matchboxes! Geweldige reeks.

    ReplyDelete
  4. Ooh Anneke, wat zijn ze gaaf! Ik ben er weg van...

    ReplyDelete
  5. Oh, deze zijn geweldig.. ik vind dat rendier echt de max!
    Groetjes, Ilse

    ReplyDelete
  6. Anneke, ze zijn gewoon prachtig !
    Fijn einde jaar !

    ReplyDelete
  7. Dat snap ik volkomen, dat je zo'n opdracht krijgt. Supermooie doosjes, waar je niet op uitgekeken raakt. Mooi om te geven en te krijgen.

    ReplyDelete
  8. Oh, dat zijn weer prachtige doosjes, jij kan dat zo goed ! En met dat leuk rendier erop ! Fijne jaarwisseling en nog veel creatief plezier volgend jaar ! Enny

    ReplyDelete
  9. Ze zijn prachtig, deze doosjes! Een fijn eindejaar en alle goeds voor 2018 gewenst!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  10. Prachtige doosjes heb je gemaakt , één voor één kleine kunstwerkjes!!Hierbij wens ik je heel veel geluk in het nieuwe jaar!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!